قالیباف به تیم ملی بانوان تبریک گفت

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 19:40
 رئیس مجلس تاکید کرد: قهرمانی تیم ملی والیبال بانوان در رقابت‌های آسیای مرکزی، نویدبخش آینده‌ روشن ورزش بانوان ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال بانوان در رقابت‌های آسیای مرکزی تبریک گفت.

به روایت خانه ملت، مشروح پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تداوم موفقیت‌های تیم ملی والیبال بانوان کشورمان و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیای مرکزی (کاوا) برای دومین دوره پیاپی، نویدبخش آینده‌ای روشن برای ورزش بانوان کشور و نشانه‌ای از رشد و بالندگی سرمایه‌های انسانی ایران عزیز است.

این دستاورد ارزشمند، فراتر از یک عنوان ورزشی، بیانگر ظرفیت‌های گسترده بانوان ایرانی در عرصه‌های رقابتی و حاصل سال‌ها تلاش، برنامه‌ریزی و باور به توانمندی نسل جوان کشور است. موفقیتی که می‌تواند انگیزه‌بخش دختران مستعد ایران برای حضور پررنگ‌تر در میدان‌های افتخار و پیشرفت باشد.

اینجانب ضمن تبریک این قهرمانی به اعضای تیم ملی والیبال بانوان، کادر فنی، خانواده‌های محترم ورزشکاران و ملت شریف ایران، از تلاش‌های صورت‌گرفته برای اعتلای ورزش بانوان قدردانی کرده و امیدوارم شاهد تداوم این روند امیدآفرین و موفقیت‌های بزرگ‌تر در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.