مرکز هماهنگی انرژی به چارت استانداری بوشهر ابلاغ شد

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 19:43
بوشهر - ایرنا- استاندار بوشهر گفت: سازمان امور اداری و استخدامی با راه اندازی مرکز هماهنگی امور انرژی استانداری بوشهر موافقت و توسط معاون رئیس‌ جمهور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا ، ارسلان زارع شنبه در نشست شورای اداری استان، با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام جنگ تحمیلی اخیر به‌ویژه «قائد شهید امت»، افزود: از ابتدای حضور در استانداری بوشهر، پیگیری‌های مستمری برای این موضوع انجام شد و با رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور جلسات متعددی برگزار شد و اکنون با طی مراحل قانونی، مصوبه صادر و با امضای معاون رئیس‌جمهور، مرکز هماهنگی امور انرژی استانداری بوشهر ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیر این مرکزز با طی تشریفات اداری انجام می‌شود و امیدواریم این اقدام گامی مؤثر در اعتلای استان بوشهر باشد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این جلسه شورای اداری در حدفاصل ایام خجسته اعیاد قربان و غدیر برگزار شد و امیدوارم تصمیمات آن، موجبات گره‌گشایی از زندگی مردم استان شود.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان و غدیر خم افزود: عید غدیر فرصتی برای مطالعه زندگانی حضرت امیرالمؤمنین(ع) و الگوبرداری از شخصیت آن حضرت به‌ویژه در شیوه حکمرانی است.

استاندار بوشهر با تبیین ابعاد حضور مردم در میادین شهرها و روستاهای استان و کشور یادآور شد: لازم می‌دانم از همراهی و حضور روحیه‌بخش مردم از آغاز جنگ رمضان تاکنون در تجمعات میادین شهرها و روستاها قدردانی کنم؛ این حضور پشتوانه مستحکمی برای رزمندگان بوده و هست و اگر این حضور نبود، دشمنان نقشه‌های شومی برای ضربه زدن به نظام اسلامی داشتند.

زارع با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و دیگر حامل‌های انرژی تصریح کرد: برای فصل تابستان ممکن است ناگزیر به محدودیت‌هایی در زمینه برق باشیم که ادارات و مردم باید تا حد امکان کمک کنند تا کمترین قطعی را داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات تأمین برق بیان کرد: آب و برق از ارزشمندترین نعمت‌های خداوند است که باید در مصرف آن صرفه‌جویی کنیم. در جنگ تحمیلی اخیر، بخشی از منابع برق و گاز را از دست دادیم و فاصله بین میزان مصرف و تولید بیشتر شده که باید با رعایت مصرف، جبران شود.

استاندار بوشهر همچنین ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست گفت: محیط زیست سالم، بسترساز توسعه پایدار است و باید در حفاظت از محیط زیست، نهایت توان خود را به‌کار گیریم.

زارع با تأکید بر لزوم نظارت بر بازار افزود: مردم انتظار دارند کالاها با قیمت مناسبی عرضه شود و باید به گونه‌ای نظارت شود تا مردم دچار سرخوردگی نشوند.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم مورد تأکید است، یادآور شد: خدمت‌رسانی صادقانه، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت‌مندی مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.