انهدام مهمات عمل‌نکرده در بندرعباس به مدت ۳ روز از فردا یکشنبه

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 20:02
بندرعباس- ایرنا - روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عملیات خنثی‌سازی و انهدام مهمات عمل‌نکرده مربوط به جنگ تحمیلی سوم از فردا یکشنبه در اطراف شهر بندرعباس آغاز می‌شود و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در جریان اجرای این عملیات، احتمال شنیده شدن صدای انفجارهای کنترل‌شده در برخی ساعات وجود دارد و جای نگرانی برای شهروندان نیست.

در هفته‌های اخیر چند مرحله عملیات مشابه در نقاط مختلف استان هرمزگان انجام شده است.

این اقدامات در چارچوب برنامه‌های دوره‌ای پاکسازی و ایمن‌سازی مناطق نظامی و پیرامونی انجام می‌گیرد تا از هرگونه خطر احتمالی برای ساکنان جلوگیری شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.