سالاری: تصمیم فدراسیون بر ادامه لیگ است/ منتظر رای استیناف درباره سپاهان هستیم

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 20:15
تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال این است که لیگ را ادامه دهد حتی اگر لیگ هم تمام شود ما قطعا قهرمان را اعلام نمی‌کنیم.

رحمان سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص تصمیم اعلام شده توسط سازمان لیگ، اظهار داشت: اینکه لیگ تمام شده اشتباه محض است. فدراسیون فوتبال به دنبال این است که لیگ را ادامه دهد حتی اگر لیگ هم تمام شود ما قطعا قهرمان را اعلام نمی‌کنیم.

وی افزود: براساس مصوبه سازمان لیگ و با موافقت فدراسیون فوتبال ما ۶ تیم اول را به آسیا معرفی می‌کنیم و براساس دریافت مجوز بهترین تصمیم را می‌گیریم اما با این حال اگر تیمی موفق به دریافت این مجوز نشود، تیم بعدی جدول که شرایط لازم برای حضور در آسیا را داشته باشد، می‌تواند جایگزین شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که بهترین تصمیمات را بگیریم که حق تیمی ضایع نشود.

وی ادامه داد: در خصوص تیم سپاهان منتظر نتیجه کمیته استیناف هستیم و بعد از نتیجه این کمیته باید منتظر نتیجه afc بمانیم که ببینم این موضوع قرار است چطور پیش برود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.