رسانه‌های عبری: حزب‌الله طی ساعات گذشته 20 موشک شلیک کرده است

خبرگزاری تسنیم شنبه 09 خرداد 1405 - 20:36
منابع عبری اذعان کردند که حزب الله طی ساعات گذشته 20 موشک به اهداف صهیونیستی شلیک کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌رسانه های عبری اعلام کردند که حزب الله طی ساعات گذشته 25 موشک به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

رسانه های عبری گزارش دادند که برای اولین بار از یک ماه و نیم گذشته،‌آژیر هشدار در شهرک صهیونیست نشین کرمئیل و اطراف آن در الجلیل الاعلی به صدا درآمده است.

هدف قرار گرفتن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در  الناقوره

حزب الله از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در  الناقوره در جنوب لبنان با استفاده از پهپادهای انتحاری خبر داد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.