تونل زمان| استقلال باخت؛ شبانه سرمربی را برکنار کردند/ معرفت داشتم که شکایت نکردم!

خبرورزشی شنبه 09 خرداد 1405 - 22:14
۱۰ سال قبل در چنین روزی، استقلال فینال جام حذفی را به ذوب‌آهن واگذار کرد و همان شب پرویز مظلومی از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

استقلال که کاپ قهرمانی لیگ پانزدهم را واگذار کرده و به همین خاطر انتقادات از پرویز مظلومی به اوج خود رسیده بود، در روز ۹ خرداد ۱۳۹۵ به میزبانی شهر خرمشهر مقابل ذوب‌آهن ایستاد تا تکلیف فاتح جام حذفی آن فصل مشخص شود.

پرویز مظلومی به خوبی می‌دانست اگر شاگردانش به ذوب‌آهن ببازند، او دیگر در استقلال جایی نخواهد داشت به همین خاطر آبی‌پوشان بازی را تهاجمی شروع کردند، اما کار در پایان وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی تمام شد تا همه‌چیز به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود.

در ضربات پنالتی، مردان یحیی گل‌محمدی بهتر عمل کردند و در نهایت ذوب‌آهن قهرمان آن فصل جام حذفی شد تا در ساعات پایانی نهم خرداد ۱۳۹۵، پرویز مظلومی از استقلال کنار گذاشته و در نهایت زمینه برای سرمربیگری علیرضا منصوریان فراهم شود.

مظلومی بعدتر در مورد این ماجرا گفت: بعد از این‌که در فروردین سال ۹۵ دربی را واگذار کردیم، جلسات شبانه آقایان برای اخراجم از استقلال شروع شد و این روند حتی در روزهایی که ما شانس قهرمانی در لیگ پانزدهم را داشتیم نیز ادامه یافت. در نهایت به جام حذفی رسیدیم و همان شب، چند ساعت بعد از باختن به ذوب‌آهن با وجودی که هنوز یک سال دیگر از قراردادم با استقلال باقی مانده بود، کنارم گذاشتند. البته من آن‌قدر معرفت داشتم که هرگز از استقلال بابت این ماجرا شکایت نکردم.

بیشتر بخوانید: جدایی مخفیانه بهترین گلزن استقلال

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.