ترابی: می‌خواهیم در جام جهانی صعود کنیم

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 22:21
تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه یک دل هستیم که نتیجه بگیریم و آن اتفاقی که در جام‌های قبل نیفتاده است در این جام جهانی بیفتد و از گروه‌ صعود کنیم.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی روز یکشنبه در حاشیه تمرین امروز درباره آخرین شرایط اردوی تیم می و بازی با گامبیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط اردو خیلی خوب است و همه بچه‌ها با انگیزه خاصی در اردو حضور دارند. امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم و با آمادگی صد درصدی در جام جهانی حضور داشته باشیم.

وی درباره شرایط خودش و اینکه از او در تیم ملی انتظار بالایی وجود دارد، عنوان کرد: قطعاً همه ما تلاش می‌کنیم و هر طور که کادرفنی صلاح بداند، کار می‌کنیم. همه ما دوست داریم نتیجه بگیریم، مردم دعا می‌کنند و امیدوارم که ما هم شرمنده آنها نشویم.

ترابی درباره حضور بازیکنان جوان و مصدومیت برخی بازیکنان گفت: خدا را شکر فضای خوبی وجود دارد و یک همدلی خوبی شکل گرفته است و امیدواریم که این آمادگی باعث شود به خوبی وارد مسابقات شویم و فدراسیون هم حمایت لازم را انجام دهد. بچه‌های جوان هم خیلی انگیزه دارند و خوب تمرین می‌کنند و آماده هستند.

وی در واکنش به سومین‌ حضورش در جام جهانی خاطرنشان کرد: همه یک دل هستیم که نتیجه بگیریم و آن اتفاقی که در جام‌های قبل نیفتاده است در این جام جهانی بیفتد و از گروه‌ صعود کنیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.