حزب‌الله: مانع پیشروی اشغالگران به سمت سه شهرک شدیم

خبرگزاری تسنیم شنبه 09 خرداد 1405 - 22:32
حزب‌الله از نبرد تمام عیار رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست و جلوگیری از پیشروی آنها خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نبرد تمام عیار رزمندگان حزب‌الله و موفقیت آنها در جلوگیری از پیشروی نظامیان صهیونیست به سمت سه منطقه در جنوب لبنان ادامه دارد.

حزب الله در بیانیه ای  اعلام کرد: از بامداد سه شنبه در حال مقابله با پیشروی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهرک زوطر شرقی، یحمر الشقیف و دبین در جنوب لبنان هستیم.

هدف قرار گرفتن یک بولدوزر نظامی ارتش اسرائیل

حزب‌الله اعلام کرد: یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شرقی شهرک زوطر شرقی با هواگرد ابابیل هدف قرار دادیم.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: زیرساختهای رژیم اسرائیل در شهرک صهیونیست نشین کرمئیل را با موشک هدف قرار دادیم.

اعلام تعطیلی مدارس شمال فلسطین اشغالی
 
 جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که مدارس در مناطق شمال فلسطین اشغالی، میرون و نهاریا تعطیل و تجمعات هم با محدودیتهایی روبرو شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.