رزاق‌پور شاید از فولاد برود؛/ احتمال جدایی ستاره قرمزها از چپ!

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 23:11
فولاد خوزستان به دلیل مشکل مالی در آستانه از دست دادن یکی از مهره‌های کلیدی خود است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه حمله وحشیانه به شرکت صنعتی فولاد خوزستان موجب کاهش بودجه ورزشی این کارخانه در فصل جدید شده، اما مشکل مالی در باشگاه جنوبی پیش از این هم وجود داشت و تداوم همین مسئله شاید منجر به جدایی بازیکنان شاخص تیم و حتی حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل هم باشگاه نیز شود.

باشگاه فولاد خوزستان قبل از وقوع جنگ تحمیلی سوم هم نتوانست تعهدات مالی خود را طبق زمان‌بندی انجام شده پرداخت کند که عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، گلایه آنها را به همراه داشت و حالا همین مسئله موجب شده تا سید ابوالفضل رزاق‌پور درآستانه جدایی قرار بگیرد.

ابوالفضل رزاق‌پور که تجربه حضور چهار ساله در تبریز و تراکتور را دارد و پس از دو سال موفق در گل‌گهر، در تابستان 1404 به فولاد خوزستان پیوست و عملکرد خوبی در تمام بازی‌های فصل جاری داشت، اکنون فاصله کمی تا جدایی از این باشگاه دارد.

مدافع چپ فولاد که یکی از موثرترین بازیکنان تیمش در این فصل بوده و توانسته یک گل به ثمر رساند و پنج پاس گل بدهد، یکی از نفرات قرمزهای خوزستان محسوب می‌شود که کمترین دریافتی را نسبت به دیگر بازیکنان داشته و عدم توجه به این مسئله، او را در آستانه جدایی قرار داده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.