احمدی: بیش از ۱۳ میلیون ساختمان در کشور پلاک ندارد

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 23:16
مشهد- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از یک میلیون معبر بدون نام و بیش از ۱۳ میلیون ساختمان بدون پلاک در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی روز شنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای پروژه ملی «جی‌نف» اظهار کرد: این موضوع اهمیت اجرای طرح جی نف را دوچندان می‌کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: اجرای طرح جی‌نف پیشرفت خوبی داشته و دستگاه‌های اجرایی مختلف پای کار هستند؛ رئیس‌جمهور پیشرفت این طرح را پیگیری می‌کند در همین راستا ۲ کتابچه در حوزه پیاده‌سازی و پایداری پروژه تهیه شده و شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها نیز نقش کلیدی در اجرای آن دارند.

وی گفت: یکی از موانع جدی اجرای این طرح در سال گذشته عدم همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بود که امروز وفاق خوبی ایجاد شده، تفاهم‌نامه مربوطه به امضا رسیده و این مشکل برطرف شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.