تقاطع شهدای اقتدار خرم‌آباد هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 23:31
خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان، گفت: تقاطع شهدای اقتدار خرم‌آباد هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مجیدی در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای اقتدار، با اشاره به رفع کامل معارضین موجود در مسیر این پروژه، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر، تمامی موانع تملک برطرف شده است.

وی با قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و مجری پروژه یعنی قرارگاه خاتم‌الانبیا، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی نیمه دوم پل در حال انجام است و پروژه از پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد برخوردار است .

معاون عمرانی استانداری لرستان، تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی ارائه‌شده از سوی شهرداری، این پروژه حداکثر تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و با اجرای آن، گره ترافیکی موجود در این نقطه از شهر ان‌شاءالله به طور کامل مرتفع خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.