دهه نودی‌های همدان در تجمع شبانه: «الان که وقت جنگه، صرفه‌جویی فشنگه»

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 23:59
همدان - ایرنا- رجز خوانی و شعارهای دهه نودی ها در نودویکمین شب تجمع با دعوت مردم به مصرف بهینه انرژی همراه بود.

به گزارش شنبه شب خبرنگار ایرنا، همزمان با نود و یکمین شب تجمع جانفدایان انقلاب، دهه نودی و هزار و چهارصدی ها با قرار گرفتن در پشت تریبون به رجز خوانی پرداختند.

شعار دختر کوچولو با استقبال حاضران همراه شد و او که پنج سال بیشتر نداشت با صدای رسا شعار " الان که وقت جنگه ، صرفه جویی فشنگه" سر داد.

مطالبه مردمی برای بهینه‌سازی مصرف انرژی به کف خیابان‌ و پشت تریبون تجمع های شبانه نیز کشیده شده و نسل نوپای انقلاب نیز اهمیت و ضرورت این پیام را درک کردند.

سر دادن شعار بهینه سازی مصرف انرژی در تجمع های شبانه با شعار مدیریت مصرف انرژی نشان از فرهنگ سازی از کف خیابان است.

حالا خیابان های شهر نه تنها محلی برای استکبار ستیزی بلکه، کلاس درسی برای نجات انرژی شده است.

مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مقابل انرژی هایی که روزی به پایان نزدیک می شوند و مدیریت ناترازی انرژی پیش از هر گونه کمبودی، پیام تجمع‌کنندگان برای عبور از پیک مصرف شده است.

البته حاضران در تجمع های شبانه همانند ۹۰ شب گذشته در حمایت از رهبر انقلاب شعارهایی سر دادند.

جانفدایان ارادت خود را با سردادن شعار "این آخرین نبرده ، مهدی بر می گرده" به امام عصر (عج) نشان دادند و پس از آن سرود "سلام فرمانده" و دعا برای سلامتی امام زمان قرائت شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.