شهادت مامور پلیس قطع نخاع بالای ۷۰ درصد گیلانی

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 02:03
رشت- «علی‌اصغر شادکام» از کارکنان فرماندهی انتظامی گیلان که در ایست بازرسی عنبران آستارا بر اثر حادثه زیرگرفته‌ شدن به جانبازی بالای ۷۰ درصد و قطع نخاع شده بود، به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، این مأمور وظیفه‌شناس در جریان کنترل خودروهای عبوری و برخورد با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن به دستور ایست پلیس بی‌توجهی کرده بود، مورد هجوم قرار گرفت. راننده خودرو با زیر گرفتن این مأمور، از محل متواری شد که در پی آن، نامبرده دچار آسیب جدی و قطع نخاع و به عنوان جانباز با درصد بالای ۷۰ درصد شناخته شد.

این شهید والامقام در سال‌های پس از حادثه، با وجود تحمل رنج ناشی از جراحت، سرانجام به فیض شهادت نائل آمد و از وی یک فرزند پسر ۵ ساله به یادگار مانده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.