افسر سابق سازمان سیا(CIA): انتقام گرفتن حق ایران است

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 03:24
افسر سابق سازمان سیا(CIA) معتقد است که انتقام گرفتن حق ایران است و حزب‌الله اصلا سازمان تروریستی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افسر سابق سازمان سیا(CIA) گفت: انتقام گرفتن حق ایران است. 

«لری جانسون» تحلیلگر سیاسی و افسر سابق سازمان سیا(CIA)معتقد است که  ایران هنوز انتقام اصلی خود را نگرفته و این حملات به کشورهای منطقه فقط نوعی بیدارباش برای آن‌ها بود که خاک را سکوی تجاوز قرار ندهند.

 هر فردی که ببیند افراد خانواده‌اش به قتل رسیده‌اند، انتقام را دنبال می‌کند و این اصلا افراط نیست بلکه عقلانیت است.

 حزب‌الله به‌خاطر تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان شکل گرفت و فقط اهداف نظامی را می‌زند اما اسرائیل با بمب‌های کور، کودکان و غیرنظامیان را قتل‌عام می‌کند!

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.