رانندگی نوجوان ۱۸ ساله با اتوبوس و بازی با جان ۴۰ مسافر

مشرق نیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 04:01
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف اتوبوس مسافربری و راننده ۱۸ ساله آن خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ امیر معین‌الدینی در تشریح این خبر اظهار کرد: تیم‌های گشت پلیس راه سیرجان_شهربابک، یک دستگاه اتوبوس که با بیش از ۴۰ مسافر، بارفتارهای پرخطر و عدم رعایت اصول رانندگی در این محور در حال تردد بود را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، راننده این اتوبوس تنها ۱۸ سال سن داشته و فاقد هرگونه گواهینامه و مجوز رسمی برای رانندگی است.

معین‌الدینی گفت: خودرو توسط همکاران پلیس راه توقیف و راننده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.