خاطره تلخ محسن خلیلی از محل ترور شهید لاریجانی؛ من نزدیک بودم و چند ساختمان تخریب و پودر شد

همشهری آنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 06:09
مدیر ورزشی پرسپولیس در گفتگویی در خصوص اتفاقاتی که در دوره جنگ تحمیلی تجربه کرده است، صحبت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه غیر فوتبالی حضور یافت و در خصوص جنگ اخیر ایران با آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: خیلی‌ها سر این مسائل گول خوردند. یک جایی خواندم نوشته بودند که طرف آمد کمک کند، پس چرا الان دنبال صلح و توافق است؟ دنبال چیز دیگری بودند. آمده بودند که به اهداف دیگرشان برسند. آنها دوست داشتتد تمامیت ارضی ما از بین برود، دوست داشتند منابع ما را بگیرند و ما را از لحاظ تضعیف کنند و اصلا مردم برایشان مهم نبود. خیلی از مردم کنار خود ما شهید شدند.

او در مورد اتفاقات جنگ عنوان کرد: زمانی که آقای لاریجانی شهید شدند، ۲۰۰-۳۰۰ متری ما بودند. من خانه پدرخانم بودم و ساعت ۳:۳۰ صبح این اتفاق افتاد. ما نمی‌دانستیم چه خبر است و خواب بودم که این اتفاق افتاد. صدای ضجه مردم می‌آمد. چند خانه کنارش منفجر و خراب شده بود و خانه کنارش‌اش کاملا پودر شده بود. چیزی از ساختمان نمانده بود. چهار بمب انداخته بودند. می‌گفتند F35 بود. هواپیما آمد و رعدوبرق هم می‌زد و من فکر می‌کردم رعدوبرق است.

خلیلی در روایت خود افزود: فکر می‌کنم دومی را سنگرشکن زد که پنجره دوجداره که بسته بود، با فشار باز شد. دو تا دیگر هم زد که ساختمان می‌لرزید و انفجار و آتش‌سوزی شد. این اتفاق که افتاد، مردم به هم نزدیک‌تر شدند و فهمیدند اگر قرار است به حال و وضعیت معیشتی همدیگر و وضعیت اقتصادی و داخلی کشور فکر کنیم، چه بهتر که داخل کشور اتفاق بیفتد و کسی از خارج نیاید، چون اگر کسی از خارج بیاید، دلسوز ما نیست.

معاون ورزشی تیم پرسپولیس ادامه داد: کسانی که منتظر بودند ببینند چه اتفاقی میفتد، فکر نمی‌کردند بچه‌های ما انقدر بتوانند از کشور دفاع کنند. به بچه‌های هوافضای سپاه، نیروی دریایی، ارتش، نیروی هوایی خسته نباشید می‌گویم. بچه‌های آقا سید مجید خیلی زحمت کشیدند. بچه‌هایی که پای لانچر بودند... فکرش را بکن که شما مطمئنی الان شهید می‌شوی و می‌دانی که تو را می‌بینند و می‌زنند. من شنیده‌ام که جمع‌آوری لانچر چند ساعت زمان می‌برد و وقتی یک نفر آنجا می‌رود و با دل و جان برای مردمش و کشورش این کار را می‌کند، خیلی ارزشمند است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.