برداشت ۴ تن گندم در هر هکتار از اراضی طرح گرمسیری دشتک مهران

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 07:38
ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از برداشت چهار تن گندم در هر هکتار از اراضی طرح گرمسیری دشتک مهران خبر داد.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار زمین زیر پوشش این سامانه، اظهار کرد: برای نخستین بار شاهد یک اتفاق مهم در این منطقه هستیم و آن برداشت ۴ تن گندم در هر هکتار است که با همت جهاد کشاورزی، برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار از سوی مسئولان استان محقق شده و اقدامی قابل توجه به شمار می‌رود.

وی افزود: در محدوده همین یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار، ۳۰۰ هکتار به باغات اختصاص یافته است که برای بهره‌برداری کامل، نیازمند تأمین زیرساخت‌هایی از جمله برق، جاده دسترسی و رفع برخی مشکلات فنی است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در نشست‌های مختلف و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، این موانع برطرف شود تا مردم منطقه بتوانند به‌صورت کامل از مزایای اجرای سامانه گرمسیری بهره‌مند شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.