۲۲ حلقه چاه آب در استان بوشهر حفر و بهسازی شد

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 09:15
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای ارتقای ظرفیت منابع زیرزمینی در سال ۱۴۰۴ در این استان عملیات بهساری و حفر ۲۲ حلقه چاه آب اجرا شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی بردستانی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای تأمین آب شرب پایدار در استان بوشهر اظهار کرد: در این ارتباط عملیات کف‌شکنی، بهسازی و لایروبی ۱۷ حلقه چاه که با کاهش آبدهی مواجه بودند، انجام شد که این اقدام نقشی مهم در احیای ظرفیت تولید و بهبود کیفیت آب استحصالی آنها داشته است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ارتقای ظرفیت منابع زیرزمینی، در سال گذشته عملیات فنی روی مجموعه‌ای از چاه‌های تامین آب استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت و زیرساخت‌های تامین آب با حفر چاه‌های جدید تقویت شد.

بردستانی بیان کرد: علاوه بر بهسازی منابع موجود، ۵ حلقه چاه جدید نیز در نقاط مورد نیاز استانبوشهر حفر و تجهیز شده است تا ضریب پایداری تامین آب در مناطق هدف افزایش یابد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تمامی توان عملیاتی خود را برای مدیریت منابع آب و کاهش اثرات خشکسالی به کار بسته است تا خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه آب شرب بدون وقفه ادامه یابد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.