افزایش کشته‌های اسرائیل در لبنان

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 10:18
ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان درگیری‌های جنوب لبنان یک سرباز کشته و چهار نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد تعداد کشته‌شدگان نظامیان اسرائیلی از زمان اجرای آتش‌بس در لبنان به ۱۳ نفر رسیده است.

طبق گزارش ایسنا؛ این سازمان همچنین گزارش داد تعداد کشته‌شدگان در نتیجه حملات پهپادی حزب‌الله به ۹ نفر هشت نظامی و یک غیرنظامی رسیده است.

در همین رابطه، وبگاه عبری «واللا» گزارش داد یک سرباز از تیپ گفعاتی در نتیجه حمله کوادکوپترهای حزب‌الله در جنوب لبنان کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

تحولات میدانی اخیر در حالی رخ می‌دهد که حملات متقابل میان دو طرف وارد مرحله‌ای جدید شده و دامنه درگیری‌ها در جبهه جنوب لبنان همچنان رو به گسترش است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.