دمای هوا در چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 10:24
شهرکرد-مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌های هواشناسی نشان می‌دهد الگوهای تابستانی در استان حاکم شده و از دوشنبه افزایش دمای هوا در استان به‌صورت کاملاً محسوس رخ خواهد داد.

معصومه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی‌های هواشناسی نشان می‌دهد الگوهای تابستانی از روزهای گذشته در چهارمحال‌وبختیاری حاکم شده و از دوشنبه افزایش دمای هوا در استان به‌صورت کاملاً محسوس رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: از روز گذشته روند گرمایش آغاز شده و امروز نیز آفتاب با شدت بیشتری می‌تابد، بر این اساس، بادهای نسبتاً شدید که طی روزهای اخیر در استان فعال بود، از فردا کاهش می‌یابد و هم‌زمان دمای هوا چندین درجه افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد امروز و فردا همچنان وزش باد وجود دارد، اما از دوشنبه میزان باد و ابرناکی کاهش یافته و افزایش دما در سراسر استان شدت می‌گیرد.

نوروزی اضافه کرد: بیشترین سرعت باد ثبت‌شده در روز گذشته مربوط به ایستگاه دستنا با حدود ۳۲ کیلومتر بر ساعت بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.