به گزارش ایرنا، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح در بخش شهیون دزفول گفت: توسعه زیرساختها، تقویت امکانات مدیریت شهری و تکمیل خدمات عمومی در مناطق کمتر برخوردار از اولویتهای جدی مسوولان دزفول است و با همکاری دستگاههای اجرایی، روند پیگیری و اجرای طرحهای توسعهای در بخش شهیون با قوت ادامه خواهد یافت.
عباس پاپیزاده افزود: توسعه شبکه گازرسانی در روستاهای نهضت، بازارگه و بیشهبزان نقش مهمی در بهبود زیرساختهای رفاهی و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان این مناطق خواهد داشت.
رئیس اداره گاز شهرستان دزفول نیز با اشاره به گازرسانی به ۱۱ روستای بخش شهیون گفت: ۵۴ کیلومتر شبکه گذاری گاز برای اجرای این طرح انجام شد.
سیدمهدی صادقی نساج افزود: گازرسانی به ۹ روستای این بخش انجام و با نصب ۵۱۵ علمک گاز، حدود ۴۵۰ خانوار همراه با ۲۶ واحد مرغداری از نعمت گاز بهرهمند شدند.
وی اضافه کرد: اکنون گازرسانی به روستاهای رزگه، بازارگه و بیشهبزان آغاز شده است که تلاش میشود طرح در کمترین زمان ممکن اجرا شود.
رئیس اداره گاز شهرستان دزفول اظهارکرد: برای اجرای این طرح ۲۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز بهرهمند شوند.
وی افزود: تمامی روستاهای پرتراکم بخش شهیون با اجرای این طرح از نعمت گاز بهرهمند خواهند شد.
به گزارش ایرنا، امروز ساختمان جدید شهرداری و ایستگاه آتشنشانی شهیون نیز با حضور مدیرکل راهداری خوزستان و مسوولان محلی دزفول افتتاح شد و خودروهای کمپرسی، آتشنشانی و آمبولانس برای تقویت ناوگان خدماترسانی و ارتقای امکانات شهری به شهرداری شهیون تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا، ۹۹ درصد شهرستان دزفول از گاز طبیعی برخوردار است؛ این شهرستان با اجرای طرحهای گازرسانی تا ۵۰ سال آینده مشکل افت فشار گاز نخواهد داشت.
دزفول ۸۸ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز و ۹ جایگاه سی ان جی دارد.













