دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در پارس آباد

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 11:00
پارس آباد- فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد در استان اردبیل از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ معلم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز محمودی اظهار کرد: در پی قدرت نمایی و عربده کشی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در خیابان جانبازان شهر پارس آباد و برهم زدن امنیت و آرامش فردی و اجتماعی با استفاده از سلاح سرد، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس و گشت های انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و در یک عملیات مقتدرانه و هوشمندانه پلیسی، اراذل و اوباشی که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و تمرد به ماموران گشت فوریت های پلیسی نموده و با رفتار مجرمانه،امنیت و آرامش مردم را برهم زده بود؛دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و برخورد با اراذل و اوباش یکی از اولویت های ماموریتی پلیس است؛گفت: اراذل و اوباش دستگیر شده در سوابق مجرمانه خود چند مورد درگیری و برهم زدن نظم و امنیت فردی و اجتماعی را دارد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.