پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در کنارک

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 11:01
کنارک- فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد علیرضا دالوند صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران پلیس در شهرستان کنارک اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک افزود: در خلال این طرح ۶ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات، گران‌فروشی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در پایان ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این طرح ها، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.