هوای ۶ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 11:18
اهواز - بنا بر اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفیت هوا صبح امروز یکشنبه ۱۰ خرداد در ۶ شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ساعت ۸ صبح امروز شاخص کیفی هوا در شهرهای گتوند ۱۴۸، شوش و دزفول ۱۲۳، لالی ۱۲۲، شوشتر ۱۱۸ و اندیمشک ۱۱۳ AQI ثبت شد که نشان‌دهنده قرار گرفتن هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود، بر اساس این تقسیم‌بندی از صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوای ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.