آغاز عملیات ایمن‌سازی محور شاهرود-طرود؛ ۱۰هزار متر مربع زیرسازی می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 11:34
شاهرود- رئیس اداره راه و شهرسازی شاهرود از آغاز عملیات ایمن سازی محور شاهرود به طرود تقاطع یونس آباد و قلعه نو خالصه خبر داد و گفت: ۱۰ هزار متر مربع این محور زیر سازی می‌شود.

علی ساغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز اجرای عملیات زیرسازی محور شاهرود به طرود تقاطع یونس آباد و قلعه نو خالصه خبر داد و بیان کرد: این اقدام با رویکرد ایمن سازی محور در دست اجرا است.

وی با تاکید به اینکه ۱۰ هزار متر مربع این محور زیر سازی خواهد شد، ادامه داد: این پروژه با تمام توان اکیپ امانی این اداره در دست اقدام قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شاهرود از به کار گیری ماشین آلات مجهز در این پروژه خبر داد و بیان کرد: یک دستگاه بلدوزر، یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه غلطک کششی، یک دستگاه تانکر آب‌پاش، یک دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه مایلر مشغول کار هستند.

ساغری یادآور شد: در این پروژه راهسازی ۱۴ نیروی انسانی راهداری به صورت مستقیم در اجرای طرح مشارکت دارند.

وی افزود: افزایش ضریب ایمنی، بهبود کیفیت تردد و همچنین تسهیل رفت و آمد از اهداف این پروژه مذکور است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.