سهرابیان: دنیامالی قایقرانی را به خوبی می‌شناسد/ همه هم و غم ما موفقیت در ناگویاست

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 11:40
تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به بازدید وزیر ورزش و جوانان از دریاچه آزادی و این فدراسیون گفت: حضور وزیر و بررسی مستقیم روند آماده‌سازی تیم‌ها، انگیزه مضاعفی برای ما ایجاد کرد و نشان داد که قایقرانی در مسیر توسعه و مورد توجه ویژه وزارت ورزش قرار دارد.

به گزارش ایرنا، علیرضا سهرابیان در خصوص بازدید احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: خوشبختانه وزیر ورزش از جنس ورزش و به طور ویژه آشنا با رشته قایقرانی است. دنیامالی سال‌ها در این حوزه فعالیت مدیریتی داشته و به همین دلیل با نیازها، ظرفیت‌ها و چالش‌های این رشته به خوبی آشناست. همین شناخت باعث می‌شود حمایت‌های وزارت ورزش هدفمندتر و مؤثرتر باشد. در بازدیدی که وزیر ورزش داشت، ایشان روند آمادگی بچه‌ها، اردوها، حتی رکوردها و مسائل فنی دقیق را جویا شد و ما هم گزارش مفصلی به ایشان ارائه دادیم.

وی افزود: در این بازدید، وزیر ورزش از بخش‌های مختلف فدراسیون، سالن بدنسازی، سالن هوازی و امکانات تازه احداث‌شده بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند توسعه زیرساخت‌ها و شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان قرار گرفت. تلاش کردیم در سال‌های اخیر بخشی از کمبودهای زیرساختی را جبران کنیم و امروز شرایط نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: در چند روز آینده (از ۱۴ خرداد) مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا به میزبانی قزاقستان آغاز می‌شود و من هم به‌عنوان ژوری مسابقات حضور خواهم داشت. با تلاش‌هایی که صورت گرفته و انگیزه بچه‌ها فکر می‌کنم شاهد نتایج خوبی در این دوره از مسابقات باشیم که نشان از فعالیت قایقرانی در رده‌های پایه و پشتوانه‌سازی خواهد بود.

سهرابیان با اشاره به اهمیت این رقابت‌ها گفت: مسابقات قهرمانی آسیا همواره یکی از مهم‌ترین میدان‌های ارزیابی سطح فنی کشورهای قاره بوده است. حضور ورزشکاران جوان و زیر ۲۳ سال در این رویداد فرصتی ارزشمند برای پشتوانه‌سازی تیم ملی بزرگسالان محسوب می‌شود و در بخش پاراکانو نیز امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند نتایج شایسته‌ای کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما تنها به یک مسابقه یا یک رویداد محدود نیست. تمامی برنامه‌ریزی‌های فدراسیون در مسیر یک هدف بزرگ‌تر انجام می‌شود و آن‌هم حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی ناگویاست. از امروز هر اردو، هر اعزام و هر مسابقه‌ای که در آن شرکت می‌کنیم بخشی از مسیر رسیدن به موفقیت در ناگویا محسوب می‌شود.

سهرابیان با اشاره به برنامه قایقرانی ایران تا بازی‌های آسیایی تأکید کرد: سرمربی تیم ملی آب‌های آرام نیز ۱۹ خرداد وارد ایران می‌شود. البته پیش از این هم با ارتباط مستمری که با مربیان داشت تیم با برنامه او حرکت می‌کرد، اما در ادامه با حضور مستقیم و مستمر سرمربی تا بازی‌های آسیایی پیش خواهیم رفت.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی سطح رقابت بسیار بالاست و کشورهایی با سرمایه‌گذاری گسترده و امکانات حرفه‌ای حضور دارند، اما ما نیز نشان داده‌ایم هر زمان حمایت لازم فراهم شده، قایقرانی ایران توانایی رقابت با بهترین‌های آسیا را دارد. هدف ما این است که با برنامه‌ریزی دقیق، استفاده از ظرفیت جوانان و توسعه زیرساخت‌ها، حضوری موفق و درخور نام ایران در ناگویا داشته باشیم.

سهرابیان در پایان گفت: حضور وزیر ورزش در فدراسیون، دلگرمی بزرگی برای خانواده قایقرانی بود. همه اعضای این خانواده از ملی‌پوشان گرفته تا کادر فنی و مدیران فدراسیون یک هدف مشترک دارند؛ اینکه پرچم ایران در مهم‌ترین رویدادهای آسیایی و جهانی به اهتزاز در بیاید. امروز تمام تمرکز و هم و غم ما موفقیت قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی ناگویاست و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها بتوانیم نتایجی در شأن ورزش کشور به دست آوریم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.