معاریو: تنها یک برنده در جنگ وجود دارد اما آمریکا و اسرائیل نیست

نامه نیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 11:53
روزنامهٔ معاریو نوشت: اسرائیل در آستانه شکست مجدد در ایران و لبنان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تحلیلگر نظامی روزنامهٔ معاریو:هنوز مشخص نیست که آیا توافقی بین آمریکا و ایران حاصل خواهد شد یا خیر، در اسرائیل، باور غالب این است که توافقی که در حال حاضر در حال تدوین است، بد است، در واقع بسیار بد است.زیرا آتش‌بس برای ۶۰ روز دیگر تمدید شده است، در حالی که آمریکا و اسرائیل عملاً هیچ پیشرفتی در دستیابی به اهداف جنگی خود نداشته‌اند.

یک افسر ارشد نظامی اسرائیل که هدایت عملیات علیه ایران را بر عهده داشت، به وضوح گفت که اگر حکومت ایران در قدرت بماند و اورانیوم غنی‌شده در دست آنها باقی بماند، ما به هیچ یک از اهداف جنگ دست نخواهیم یافت.اکنون مشخص است که تنها یک برنده در این جنگ وجود دارد و احتمالاً آن آمریکا یا اسرائیل نیست.

 

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.