به گزارش ایرنا، امین رشیدلمیر در خصوص آمادگی تیمهای ملی کشتی در آستانه اعزام به مسابقات کامبت در برزیل اظهار داشت: این چند روز در حال تمرین بودیم. امروز و فردا در داخل کشور تمرینات را انجام می دهیم و سه جلسه هم در استانبول تمرین خواهیم داشت و سپس به برزیل اعزام میشویم و قبل از وزنکشی و آغاز مسابقات یک جلسه هم در آنجا تمرین خواهیم داشت.
وی با اشاره به مدالآوری رشته کشتی در مسابقات بینالمللی اظهار داشت: در طول تاریخ پر افتخار ورزش ایران، کشتی در بحث مدالآوری عالی عملکرد کرده و افتخارات زیادی کسب کرده است. قطعا کشتیگیران ما با روحیه مضاعفی که دارند و برای حفظ شأن و جایگاه پرچم مقدس کشورمان در بالاترین نقطه و مردم کشورمان، با تمام توان در مسابقات حاضر میشوند تا در بالاترین جایگاه بایستیم.
رشیدلمیر درباره روند آمادهسازی تیمهای کشتی گفت: ۵ اردوی آمادهسازی در سه ماه برگزار شد. حتی زمانی که ملیپوشان برای استراحت به شهرهای خود رفتند تحت نظر مربیان بودند و آمادگی خود را حفظ کردند. تاکنون شرایط خیلی خوبی داشتهاند و انشالله در روز مسابقات به بالاترین حد آمادگی خود برسند و بتوانند مدال خوشرنگ طلا را صید کنند. این مسابقات سطح و اعتبار بسیاری دارد. حتی نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی به این موضوع واقف است و به گفته او تیمها با تمام توان در این رقابتها حاضر میشوند. در نتیجه رقابتهای سختی پیش روی ما است. فرزندان ما مرد روزهای سخت هستند و قطعا با تمام توان به مصاف رقبا میروند.
او در پایان تصریح کرد: لازم است بابت زحمات بسیار زیاد رضا نوری رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی و تیم مدیریتی او تشکر کنم. همچنین از هیات استان مازندران و دانشگاه این استان بابت همیاری در برگزاری اردوها تشکر میکنم. انشالله با کسب مدالهای خوشرنگ بتوانیم پاسخگوی این عزیزان باشیم. در پایان از روح همه شهدای کشورمان از جمله شهدای جنگ تحمیلی یاری میگیرم و انشالله بتوانیم پرچم مقدس کشورمان را مانند گذشته به اهتزاز در بیاوریم.













