معاون هلال احمر بوشهر بر اثر سقوط از کوه جان باخت

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 12:53
بوشهر - معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر هنگام کوهنوردی در ارتفاعات دشت پلنگ شهرستان دشتی در پی سقوط از کوه جان باخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یوسفی نیا از کوهنوردان باسابقه بود که پس از صعود در مسیر بازگشت، دچار حادثه سقوط از ارتفاع شد و با وجود تلاش امدادگران بر اثر شدت حادثه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این امدادگر باسابقه شهریور ۱۳۵۳ درشهر فیروزآباد استان فارس متولد شد و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در جمعیت هلال احمر را آغاز کرد.

مدیریت جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های دشتستان و بوشهر و بیش از یک دهه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از جمله فعالیت‌های این امدادگر پرتلاش است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.