عبور ۲۸ کشتی از تنگه هرمز با هماهنگی سپاه

شمال نیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:18
روابط‌عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۲۸ فروند کشتی پس از کسب مجوز با هماهنگی و تأمین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

به گزارش شمال نیوز، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۸ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

در این اطلاعیه آمده است: خلیج فارس یک پهنه آبی متعلق به کشورهای مسلمان منطقه بوده و تجاوز و شرارت های ارتش تروریست امریکایی مهمترین دلیل ناامنی آن در این ایام است.کنترل هوشمند تنگه هرمز به طور مستمر و با صلابت و اقتدار در حال انجام است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.