کشف ۱۵ سکه تاریخی در رباط‌کریم؛ ضبط توسط نیروهای انتظامی

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:19
رباط کر یم-مقام‌های محلی در رباط‌کریم از کشف و ضبط ۱۵ قطعه سکه تاریخی خبر داده‌اند که در دو مرحله جداگانه به دست نیروهای انتظامی و امنیتی منطقه افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کریمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رباط‌کریم ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این اشیای تاریخی برای بررسی بیشتر به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رباط‌کریم منتقل شده‌اند.

وی گفت: سکه‌ها پس از کارشناسی و طی تشریفات قضایی به طور کامل در اختیار اداره میراث فرهنگی قرار خواهند گرفت.

آقای کریمی با اشاره به اهمیت حفظ آثار کهن، از همکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی شهرستان قدردانی کرد و آن را «رسالتی خطیر» خواند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.