زاکانی: مراکز حساس از مناطق مسکونی فاصله می گیرند!

همشهری آنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:46
شهردار تهران، با اشاره به ضرورت تقویت ایمنی شهری گفت: بر اساس تجربه جنگ‌های اخیر، پیشنهاد شده است مراکز حساس با همکاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی از مناطق مسکونی فاصله بگیرند.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در آیین کلنگ‌زنی احداث واحدهای آسیب‌دیده جنگ رمضان در منطقه ۴ تهران با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: تجربه جنگ‌های اخیر نشان داده است باید با همکاری مجموعه‌های نظامی و انتظامی شرایطی فراهم شود تا در آینده اطمینان خاطر بیشتری برای شهروندان ایجاد شود.

وی افزود: در همین راستا، چند روز پیش نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی ارسال شده تا بر اساس اصول پدافند غیرعامل، امکان انتقال و استقرار مراکز و اماکن حساس در فاصله‌ای ایمن از نقاط مسکونی بررسی شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.