زاکانی: بازسازی 240 واحد آسیب دیده در جنگ دو ساله به اتمام می‌رسد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 14:01
شهردار تهران گفت: بازسازی 240 واحد آسیب دیده در جنگ دو ساله به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی در مراسم عملیات آغاز احداث 240 واحد مسکونی آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی سوم که امروز با حضور موسوی شهردار منطقه 4 شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: در جریان جنگ اخیر، بیش از 51 هزار واحد مسکونی در سطح شهر تهران دچار خسارت شدند. این در حالی است که در جنگ 12 روزه سال گذشته، تعداد واحدهای آسیب‌دیده حدود 8 هزار و 520 واحد بود.

وی با بیان اینکه حدود 40 هزار واحد  آسیب جزئی دیده اند که حدود 99 درصد پیشرفت داشته اند، گفت: همچنین نزدیک به 9 هزار واحد با آسیب‌دیدگی بیشتر شناسایی شده‌اند که بیش از 80 درصد عملیات نوسازی آن‌ها انجام شده و پیش‌بینی می‌شود روند تکمیل این بخش نیز طی همین ماه به پایان برسد.

 

.

 

شهردار تهران تصریح کرد: در این میان، حدود 2 هزار و 400 تا 2 هزار و 500 واحد نیازمند مقاوم‌سازی یا نوسازی کامل هستند. در نخستین گام، پروژه نوسازی 240 واحد مسکونی با همکاری سازندگان آغاز شد که حداکثر طی دو سال آینده به خانواده‌ها تحویل داده خواهد شد.

به گفته وی،  همچنین حدود 100 واحد دیگر نیز در مراحل نهایی توافق با مالکان قرار دارند تا پس از انجام تفاهمات لازم، عملیات ساخت و نوسازی آن‌ها آغاز شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.