کشف سیگار و تنباکوهای ۴۲ میلیاردی قاچاق در فراشبند

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 14:08
فراشبند- فرمانده انتظامی فراشبند گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، انواع سیگار و تنباکوهای قاچاق به ارزش ۴۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عظیم شریفی با اشاره به کشف کشف سیگار و تنباکو قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی با اقدامات فنی موفق به توقیف ۲ خودرو پژو ۴۰۵ شوتی حامل بار شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی موفق شدند در بازرسی از این خودروها در مجموع ۲ هزار و ۵۲۰ پاکت تنباکو میوه‌ای و ۳۲۰ هزار نخ سیگار خارجی و فاقد مجوز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی فراشبند با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.