اعضای بدن جوان ۱۹ ساله فیروزآبادی نجات‌بخش بیماران شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 14:25
فیروزآباد-رئیس بیمارستان قائم فیروزآباد گفت:اعضای بدن جوان ۱۹ ساله‌ فیروزآبادی که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده‌اش، به چند بیمار نیازمند پیوند اعضا اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گرشاسب کاوسی گفت: جوان ۱۹ ساله به نام «صالح هاشم‌پور» در پی سانحه تصادف با کاهش شدید سطح هوشیاری برای انجام اقدامات درمانی از بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهر قیر به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شد و با توجه به خونریزی‌ شدید مغزی بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما با وجود تلاش مستمر کادر درمان، به دلیل شدت آسیب مغری، مرگ مغزی این جوان از سوی پزشکان اعلام شد.

رئیس بیمارستان قائم فیروزآباد تصریح کرد: در پی اعلام مرگ مغزی و پس از کسب رضایت خانواده بیمار، این جوان ۱۹ ساله برای اهدای عضو به بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز منتقل و اعضای بدن وی به چند بیمار نیازمند، حیات دوباره بخشید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.