ببینید|شهردار تهران: مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی همچنان رایگان است

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 14:28
شهردار تهران اعلام کرد: استفاده از مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی همچنان رایگان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی، شهردار تهران اظهار کرد: لایحه‌ای به شورای شهر ارائه کرده بودیم که بر اساس آن استفاده از مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی به مدت یک ماه رایگان شود، اما در نهایت به مدت یک هفته به تصویب رسید.

وی افزود: اعضای شورای شهر طرح دیگری را تهیه و تنظیم کرده‌اند که شامل دسته‌بندی‌های مشخصی برای رایگان شدن مترو و اتوبوس است. این طرح با قید یک فوریت ارائه شده و خوشبختانه به تصویب اولیه رسیده است.

شهردار تهران گفت: ان‌شاءالله این هفته نیز در صحن شورا مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت و با حمایت و همراهی اعضای شورا به تصویب خواهد رسید. در صورت تصویب، این موضوع به یک رویه مستمر و دائمی تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمان تصویب نهایی این طرح، روند فعلی همچنان به‌صورت رایگان ادامه خواهد داشت.

.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.