سیدحسین مرعشیان روز یکشنبه در گفتوگو با ایرنا، با بیان اینکه در انتخاب ترکیب تیم از کشتیگیران باانگیزه و آیندهدار استفاده شده است، افزود: جا دارد از علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، و حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، تشکر کنم که اجازه دادند برخی نفرات دوم و سوم و حتی کشتیگیرانی که شاید در آینده شانس ملیپوش شدن را داشته باشند، در معیت تیم ملی دانشجویان باشند.
وی با اشاره به ظرفیت بالای برخی از کشتیگیران این تیم گفت: حجت رضایی، محمد ناقوسی و شایان حبیبزارع از جمله کشتیگیران خوزستانی هستند که شانس بالایی برای کسب مدال دارند؛ اگرچه سایر اعضای تیم هم از انگیزه بالایی برخوردار بوده و قطعا به دنبال خوشرنگترین مدال هستند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران تاکید کرد: به همه ۱۰ کشتیگیر تیم گفتهام که برای کسب مدال طلا تمرکز کنند، چرا که شانس رسیدن به مدال طلا را دارند.
وی همچنین با قدردانی از فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی خاطرنشان کرد: در این مدت زحمات زیادی برای اعزام و آمادهسازی تیمها کشیده شده است. این فدراسیون ۵۱ رشته را زیر نظر دارد و این حجم از فعالیت، کاری بزرگ و قابل تقدیر است.
مرعشیان در پایان اضافه کرد: همکاری فدراسیونهای ورزشی با فدراسیون دانشجویی بسیار مفید بوده و در این زمینه، علیرضا دبیر سالن و خوابگاه فدراسیون کشتی را در اختیار تیم قرار داد که این اقدام قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران روز دوشنبه، پس از برگزاری مراسم بدرقه، به محل برگزاری مسابقات المپیک دانشجویان جهان در برزیل اعزام میشود.













