شهردار ایلام روز یکشنبه درباره خروجی این نشست به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب مالی شهرداری و ضرورت ادامه ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به شهروندان، برگزاری این نشست برای تعیین تکلیف بدهی دستگاههای دولتی به مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.
افشین مظفری افزود: در این نشست مقرر شد بخشی از مطالبههای شهرداری ایلام از دستگاههای اجرایی با حدود ۹۰۰ میلیارد تومان طلب از طریق رایزنی با سازمان برنامه و بودجه کشور، اداره کل امور مالیاتی استان و با بهرهگیری از ظرفیت پیگیریهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه برای پرداخت در دستور کار قرار گیرد.
وی یادآور شد: مبنای این پیگیریها اجرای دقیق رای مدیریت بازرسی استانداری ایلام و مصوبههای هیات حل اختلاف دستگاههای اجرایی استان است که باید در کوتاهترین زمان ممکن محقق شود.
شهردار ایلام ادامه داد: وصول این مطالبهها گام موثری در راستای تکمیل پروژههای نیمهتمام شهری، بهبود زیرساختها و ارتقای سطح خدمات رفاهی به شهروندان خواهد بود.
این نشست با حضور فریدون همتی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و دفتر توسعه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، شهردار و معاون شهرسازی شهرداری در محل سازمان مدیریت و برنامهریزی برگزار شد.
شهرداری ایلام با پوشش ۲۲۰ هزار نفر جمعیت، حدود سه همت از دستگاههای اجرایی استان طلب دارد.













