خناری‌نژاد: از وزیر ورزش بابت تامین اعتبار برای خرید تجهیزات ژیمناستیک تشکر می‌کنم

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 14:57
تهران- ایرنا- ستاره اسبق ژیمناستیک ایران گفت: جا دارد از وزیر ورزش و جوانان بابت حمایت و نگاه ویژه‌ای که به ژیمناستیک داشت، تشکر کنم. تأمین اعتبار و فراهم شدن شرایط خرید این تجهیزات، نقش مهمی در توسعه این رشته خواهد داشت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا،‌ هادی خناری‌نژاد درباره خرید تجهیزات جدید این رشته، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهمی که در ماه‌های اخیر برای ژیمناستیک ایران رخ داد، خرید تجهیزات جدید و استاندارد این رشته بود؛ اتفاقی که پس از نزدیک به ۲۰ سال به وقوع پیوست و می‌تواند تأثیر قابل توجهی در روند آماده‌سازی ورزشکاران داشته باشد.

وی گفت: جا دارد از وزیر ورزش و جوانان بابت حمایت و نگاه ویژه‌ای که به ژیمناستیک داشت، صمیمانه تشکر کنم. تأمین اعتبار و فراهم شدن شرایط خرید این تجهیزات، نقش مهمی در توسعه این رشته خواهد داشت.

خناری‌نژاد تصریح کرد: همچنین باید از سرپرست فدراسیون ژیمناستیک که در ماه‌های اخیر پیگیری‌های مستمری برای به سرانجام رسیدن این موضوع انجام داد، قدردانی کرد. خوشبختانه تجهیزاتی خریداری شده که از همان برند مورد استفاده در بازی‌های آسیایی است و این موضوع به ورزشکاران کمک می‌کند تا در شرایطی نزدیک به مسابقات رسمی تمرین کنند.

ستاره اسبق ژیمناستیک ایران درباره شرایط مدیریتی این رشته افزود: ژیمناستیک ایران در حال حاضر در یک دوره گذار قرار دارد و به احتمال فراوان در روزهای آینده فرآیند ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند با آرامش و در فضایی حرفه‌ای دنبال شود تا در نهایت فردی شایسته و آشنا با نیازهای ژیمناستیک سکان هدایت این رشته را در دست بگیرد.

خناری‌نژاد درباره حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران قرار است در هر شش وسیله در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند و این موضوع نشان‌دهنده برنامه‌ریزی برای حضور کامل در این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در وهله نخست بتوانیم سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا را کسب کنیم و پس از آن نیز شاهد کسب مدال‌های ارزشمند و خوش‌رنگ برای ژیمناستیک ایران باشیم.

خناری‌نژاد در پایان اظهار داشت: ژیمناستیک یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین رشته‌های ورزشی جهان است، اما متأسفانه در ایران هنوز از بخش کوچکی از ظرفیت‌های آن استفاده شده است. این رشته پتانسیل بسیار بالایی دارد و اعتقاد دارم که کسب سهمیه المپیک باید حداقل انتظار ما از ژیمناستیک باشد. اگر برنامه‌ریزی درست، حمایت مناسب و ثبات مدیریتی وجود داشته باشد، ژیمناستیک ایران توانایی کسب مدال و درخشش در مهمترین رقابت‌های ژیمناستیک جهان را دارد

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.