نوذری: گفت‌وگو با مردم پایه اعتماد عمومی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 15:49
قزوین- استاندار قزوین با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم گفت: گفت‌وگو با مردم و شنیدن مطالبات آنان بخش مهمی از حکمرانی مردمی و زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر یکشنبه در جمع مسئولان استان با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر مدیران با مردم اظهار کرد: باید با مردم حرف بزنیم، گفت‌وگو کنیم و ارتباط بگیریم؛ همین ارتباط و شنیدن مطالبات مردمی بخش مهمی از حکمرانی مردمی را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: مردم درخواست‌ها و مطالباتی دارند که ممکن است در برخی مقاطع امکان تحقق همه آن‌ها فراهم نباشد، اما شنیدن این مطالبات و پاسخگویی محترمانه به مردم اقدامی ارزشمند، اعتمادساز و مؤثر در تقویت سرمایه اجتماعی است.

استاندار قزوین با بیان اینکه رضایتمندی عمومی در گرو تعامل صادقانه مدیران با جامعه است، تصریح کرد: مدیران باید تکریم افکار عمومی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و از هر فرصتی برای ارتباط مستقیم با مردم استفاده کنند.

نوذری در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف و نجیب قزوین شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان باید با رویکردی مردم‌محور در مسیر رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات آنان گام بردارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.