فرماندار تاکستان: قرارگاه اقتصادی نباید به مصوبات کاغذی محدود شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 15:57
تاکستان- فرماندار تاکستان گفت: مدیریت اقتصادی شهرستان نیازمند رویکردی جهادی و میدانی است و دستگاه‌های اجرایی باید فراتر از مصوبات، بر اجرای تصمیمات و رفع مشکلات مردم در میدان عمل تمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، میکائیل سلمانی ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه اقتصادی شهرستان تاکستان اظهار کرد: امروز شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند که همه دستگاه‌ها با هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر برای حل مسائل و مشکلات مردم پای کار باشند.

وی افزود: قرارگاه اقتصادی نباید صرفاً به محلی برای تصویب مصوبات تبدیل شود، بلکه اولویت اصلی باید اجرای دقیق تصمیمات و نظارت بر نتایج و خروجی اقدامات در سطح شهرستان باشد.

فرماندار تاکستان با اشاره به اجرای طرح گشت‌های خودرویی نظارتی در سطح شهرستان تصریح کرد: حضور مستمر مسئولان در روستاها و مناطق مختلف برای شناسایی و بررسی میدانی مشکلات مردم، یکی از محورهای اصلی برنامه‌های قرارگاه اقتصادی است.

سلمانی ضمن قدردانی از همکاری سپاه و بسیج در پشتیبانی از این طرح گفت: انتظار می‌رود بخشداران با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، گشت‌های نظارتی را به صورت مستمر فعال نگه دارند تا مسائل و مطالبات مردم بدون واسطه رصد و پیگیری شود.

وی در ادامه بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند عملکرد و دستاوردهای قرارگاه اقتصادی را از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار تاکستان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و مستمر از اقدامات انجام شده، علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب تقویت امیدآفرینی در جامعه و آگاهی مردم از خدمات ارائه شده خواهد شد.تیترهای پیشنهادی:


منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.