پیام گابریل پس از به هدر دادن پنالتی‌اش در فینال لیگ قهرمانان

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 16:34
مدافع برزیلی توپچی‌های لندن پیامی در رابطه با فینال لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در حالی پس از تساوی یک-یک مقابل پاری سن‌ژرمن در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 تن به شکست داد و دستش از جام کوتاه ماند که پنالتی آخر آرسنال در این بازی را گابریل مدافع برزیلی توپچی‌های لندن از دست داد. این مدافع برزیلی در حالی این ضربه پنالتی را به هدر داد که این فصل یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت آرسنال بوده و به این تیم برای فتح لیگ برتر انگلیس پس از 22 سال کمک کرد.

گابریل 28 ساله با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «دردناک است، اما من به این تیم و هر آنچه که در این فصل با هم به دست آوردیم، افتخار می‌کنم. از هواداران فوق‌العاده‌مان به خاطر حمایتشان در هر قدم از مسیر سپاسگزاریم. شما لیاقت دارید که این ماجراجویی‌ را با ما جشن بگیرید و از رژه امروز (جشن خیابانی بابت قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس) لذت ببرید! فصل بعد شما را می‌بینم».

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.