هشدار دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان/ مرگ یک شهروند بر اثر مراجعه به دندانپزشکی غیرمجاز

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 16:46
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر درگذشت یک خانم ۵۹ ساله که به مرکز دندانپزشکی غیرمجاز مراجعه کرده بود را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر محمود کهنوجی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، امروز با تائید خبر درگذشت یک خانم ۵۹ ساله، بیان کرد: متأسفانه این شهروند در پی دریافت خدمات درمانی از یک مرکز دندانپزشکی فاقد مجوز، جان خود را از دست داده است.

کهنوجی با ابراز تأسف از این اتفاق تلخ، بر ضرورت مراجعه مردم به مراکز دارای پروانه کسب تأکید کرد و هشدار داد: خدمات دندانپزشکی و دندانسازی باید حتماً از مراکز مجاز و مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان انجام شود. مراجعه به مراکز غیرمجاز می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای سلامت افراد داشته باشد.

وی در ادامه خطرات این مراکز را برشمرد و گفت: استفاده از تجهیزات غیراستریل و مواد نامرغوب در این مراکز، خطر بروز حساسیت‌های دارویی شدید و ابتلا به بیماری‌های خطرناکی مانند ایدز و هپاتیت را به شدت افزایش می‌دهد و سلامت شهروندان را در معرض تهدید جدی قرار می‌دهد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.