اگر امسال نرمال بود چقدر بارش در تهران داشتیم؟

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 17:34
بررسی‌های جدید نشان می‌دهد در سال آبی جاری به میزان 65 درصد یک سال نرمال در تهران بارش داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی بارش‌های دو - سه ماهه اخیر تهران از نگاه شهروندان مطلوب ارزیابی می شود که ما در سال آبی جاری همچنان یک سال خشک و زیرنرمال را در تهران شاهد هستیم.

اگرچه نسبت به پاییز و زمستان خشک، بارش‌های نیمه اسفند تا پایان اردیبهشت تهران، مطلوب و دلپذیر بود؛ اما کسری آمار تجمعی بارش‌ها را جبران نکرد.

بررسی‌های تسنیم از جدیدترین آمار بارش‌های تهران از مجموعه شرکت مدیریت منابع آب و شرکت آب منطقه‌ای تهران نشان می‌دهد که میزان بارش‌های تجمعی تهران از ابتدای سال آبی جاری تا هفتم خردادماه به 172.6 میلیمتر رسیده است.

اگر امسال (سال آبی جاری) یک سال نرمال بارشی در تهران بود، میزان بارش‌هایی که در این مدت در تهران داشتیم می‌بایست به حدود 266 میلیمتر می‌رسید؛ در واقع در سال آبی جاری به میزان 65 درصد یک سال نرمال در تهران بارش داشته‌ایم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.