تقدیم شهدای هسته‌ای گواه پیوند علم، ایمان و ایثار در مسیر اعتلای ایران است

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 18:04
تهران - ایرنا - استاندار تهران با حضور در دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی و در دفتر یادبود شهدای این دانشکده نوشت: دانش هسته‌ای این سرزمین با خون پاک شهیدانش بیمه شده و تقدیم ۶ شهید والامقام این دانشکده در جنگ ۱۲ روزه، گواهی روشن بر پیوند علم، ایمان و ایثار در مسیر اعتلای ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه با حضور در دانشگاه شهید بهشتی، از خوابگاه‌های دانشجویی و بخش‌هایی از دانشگاه که در جریان جنگ تحمیلی دچار آسیب شده بودند، بازدید کرد و تداوم راه شهیدان هسته‌ای را مایه عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی دانست و یاد و خاطره این شهیدان سرافراز را گرامی داشت.

در جریان این بازدید، نشست مشترکی نیز با رئیس دانشگاه شهید بهشتی برگزار و گزارشی از وضعیت موجود، میزان خسارات واردشده، روند بازسازی و برنامه‌های پیش‌رو ارائه شد.

در این نشست، ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور تشریح شد؛ دانشگاهی که با ۲۳ دانشکده، ۱۰ پژوهشکده تخصصی از مهم‌ترین مراکز علمی کشور به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش در جریان جنگ تحمیلی، چند ساختمان دانشگاه شهید بهشتی دچار آسیب شد، بخش‌هایی از خوابگاه‌های دانشجویی و تجهیزات دانشگاه خسارت دید و تعدادی نیز مجروح شدند.

استاندار تهران پس از بازدید میدانی از بخش‌های آسیب‌دیده و بررسی مستندات موجود، روند بازسازی این بخش‌ها را به‌صورت حضوری و عملیاتی پیگیری و دستورات لازم را برای تسریع در جبران خسارات، تأمین اعتبارات مورد نیاز و رفع موانع اجرایی بازسازی صادر کرد.

در این بازدید، بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی و سایر ملزومات مورد نیاز نیز بررسی و تصمیمات و دستورات لازم برای پیگیری و تأمین آن‌ها اتخاذ شد.

بازدید استاندار تهران از بخش‌های آسیب‌دیده دانشگاه شهید بهشتی؛ دستور بازسازی صادر شد

معتمدیان: تداوم راه شهدای هسته ای مایه عزت ایران است

استاندار تهران در جریان بازدید از دانشگاه شهید بهشتی، با حضور در دانشکده مهندسی هسته‌ای، یاد و خاطره ۶ شهید والامقام این دانشکده را گرامی داشت و در دفتر یادبود شهدای هسته‌ای، متنی به یادگار نوشت.

معتمدیان در ادامه برنامه بازدید از دانشگاه شهید بهشتی، با حضور در دانشکده مهندسی هسته‌ای این دانشگاه، به مقام شامخ شهدای هسته‌ای ادای احترام کرد.

دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی در جریان جنگ ۱۲ روزه، ۶ تن از استادان و نخبگان خود را در مسیر دفاع از اقتدار علمی و فناوری کشور تقدیم ایران اسلامی کرده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.