خلفیان: با قصور در مبارزه با قاچاق سوخت برخورد قضایی می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:28
اهواز - دادستان مرکز خوزستان گفت: برای جلوگیری از قاچاق سازمان‌یافته سوخت، دستگاه‌ها باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و در صورت قصور یا ترک فعل، پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلفیان ظهر امروز یکشنبه در جلسه کمیته قضایی مبارزه با قاچاق سوخت اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید توجه ویژه‌ای به موضوع قاچاق سوخت داشته باشد و مبارزه با این پدیده باید هوشمندانه و بازدارنده باشد.

وی با تأکید بر ضرورت تشدید نظارت‌ها افزود: نظارت‌های دقیق بر بارنامه‌های سوخت کامیون‌های سوخت‌رسان باید در اولویت قرار گیرد و اصلاح فرآیندها می‌تواند در کاهش قاچاق سوخت اثرگذار باشد.

دادستان مرکز خوزستان تصریح کرد: برخی ضعف‌های دستگاهی نباید در انجام وظایف و تکالیف ما خللی ایجاد کند و همواره باید در مسیر افزایش رضایت عمومی تلاش کنیم.

خلفیان در ادامه بر تشکیل گشت‌های بازرسی مشترک برای پیشگیری از تخلفات تأکید کرد و گفت: ضابطان قضایی نیز در کشف و ضبط سوخت قاچاق و مقابله با آن، باید اقدامات سخت‌گیرانه داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.