پلیس کیش رتبه دوم کشوری در کاهش سرقت و افزایش دستگیری سارقان را کسب کرد

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 20:05
کیش- ایرنا- فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کسب رتبه دوم کشوری این فرماندهی در کاهش سرقت و افزایش دستگیری سارقان طی ۲ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

سرهنگ نبی‌الله قاسمی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به‌ شرایط خاص جزیره کیش در ایام جنگ تحمیلی و خروج کیشوندان از جزیره، با اجرای طرح‌های هدفمند انتظامی، افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس، تقویت اقدامات اطلاعاتی و حضور میدانی مأموران در نقاط مختلف جزیره، شاهد کاهش چشمگیر وقوع سرقت و در مقابل، افزایش قابل توجه کشف جرم و دستگیری سارقان بودیم.

وی افزود: مجموعه انتظامی کیش با اتکا به برنامه‌ریزی دقیق، اشراف اطلاعاتی و همکاری مردم، موفق شده است با کاهش ۱۹ درصدی وقوع و رشد ۲۶ درصدی کشف سرقت‌ها طی ۲ ماه ابتدایی سال جاری در میان فرماندهی‌های انتظامی کشور، رتبه دوم را به دست آورد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش این موفقیت را بیانگر ارتقای امنیت عمومی و احساس آرامش بیشتر در سطح جزیره در شرایط خاص کشور در ایام جنگ تحمیلی دانست و بیان کرد: عوامل پلیس در جزیره کیش، در کنار اقدامات خاص شرایط جنگی، اهتمام ویژه‌ای به حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی داشته است.

وی با قدردانی از همراهی کیشوندان در کسب این رتبه‌ها تأکید کرد: تداوم این روند نیازمند مشارکت همگانی و اعلام به‌موقع موارد مشکوک به پلیس است تا امنیت پایدار بیش از پیش در جزیره کیش تثبیت شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.