الفتی: با حمایت وزیر و پیگیری سرپرست فدراسیون به تجهیزات مدرن مجهز شدیم

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 20:31
تهران- ایرنا- ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان با اشاره به تغییر نگاه مسئولان و مردم به این رشته گفت: پس از سال‌ها تجهیزات به‌روز و مدرن در اختیار قهرمانان قرار گرفت و امیدواریم با حضور یک فرد آشنا به این رشته در راس فدراسیون، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، مهدی الفتی در حاشیه برگزاری مراسم برترین‌های قهرمان ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که ژیمناستیک در کنار ورزش‌های پرطرفداری از جمله کشتی، فوتبال و دوومیدانی قرار گرفت، این دومین سالی است که برای عنوان آقای ورزش ایران نامزد می‌شوم و خوشحالم نگاه مردم و مسئولان به این رشته تغییر کرده است. امیدوارم با حمایت‌های بیشتر وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مردم اتفاقات بهتری رقم بخورد.

وی ادامه داد: پس از سال‌ها امروز تجهیزات جدید وارد فدراسیون شد، این نگاه حمایتی به ما کمک خواهد کرد تا نتایج بهتری رقم بزنیم. حمایت وزیر و پیگیری‌های سرپرست فدراسیون باعث شد بهترین تجهیزات جهانی را در اختیار داشته باشیم که جای تقدیر دارد.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان در خصوص انتخابات این فدراسیون تاکید کرد: امیدوارم فردی رئیس شود که خاک خورده این ورزش باشد، چرا باید سالی یک‌بار به مسابقات اعزام شویم در شرایطی که باید هر ماه در رویدادهای مختلف به میدان برویم. نگاه مجمع باید پیشرفت این رشته باشد و امیدوارم این چنین هم باشد.

او در خصوص برنامه‌های آتی خود گفت: ۴ ماه است در اردوی تیم ملی هستیم، ۲۰ روز دیگر عازم چین می‌شویم تا به صورت تیمی به میدان برویم و در نهایت باید در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار بگیریم تا برای بازی‌های آسیایی کسب سهمیه کنیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.