سناتور آمریکایی: جنگ با ایران فاجعه مطلق برای آمریکا است

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 20:42
سناتور برجسته آمریکایی درباره تجاوز غیرقانونی آمریکا و صهیونیست‌ها علیه تهران تصریح کرد:جنگ با ایران فاجعه مطلق برای آمریکا است؛ این جنگ برای واشنگتن تحقیرآمیز بوده و ایران را قدرتمندتر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی بی اس، کریس مورفی، سناتور برجسته و مشهور آمریکایی از ایالت کانکتیکات در سخنانی پیرامون تجاوز دولت کشورش به ایران در تضاد آشکار با تمامی معیارهای بین المللی اعلام کرد: جنگ با ایران یک فاجعه مطلق برای آمریکا بوده است. تأثیر مستقیم آن در کشور ما بر خانواده ها و کسب و کار بوده است. قیمت بنزین در هر گالن تا ۶ دلار بالا رفته است.

سناتور ایالت کانکتیکات آمریکا سپس ادامه داد: این جنگ برای آمریکا تحقیرآمیز بوده و ایران را قدرتمندتر کرده است.

وی سپس افزود: در پی این جنگ، آمریکا ناچار به تعلیق تحریم نفت روسیه شده و در نتیجه، روسیه نیز قدرتمندتر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.