خسروی‌وفا: تنها کسی که همیشه حامی ورزشکاران بود، قائد شهید بود

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 20:57
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تنها کسی که همیشه حتی در دوران جنگ حامی ورزش و ورزشکاران بودند، امام شهید بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خسروی وفا در مراسم معرفی قهرمانان ورزش ایران با اشاره به عضویت ثریا آقایی در کمیته بین المللی گفت: ما در طول ۸۰ سالی که ایران عضو کمیته بین المللی المپیک بوده ما دو نفر عضو این کمیته داشته ایم که یکی قبل از انقلاب بوده و یکی هم آقای هاشمی طبا بعد از انقلاب بودند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با این حال بعد از سال ها این پست مجددا به ایران رسید که بسیار سخت بود اما کمیته بین المللی المپیک این را پذیرفت که خانم ثریا آقایی به عضویت این کمیته درآید.

محمود خسروی وفا خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که زحمت کشیدند تا ورزش کشور رشد کند تشکر می کنم. قبل از ما هم مسئولان دیگری کار کرده اند. اما باید تاکید کنم تنها کسی که در دوران جنگ از ورزش دفاع کرد قائد شهید ایران اسلامی بود که همواره پشتیبان ورزشکاران بودند.

وی ادامه داد: ایشان همواره اخبار ورزشی را دنبال می کردند و هر چند وقت یک بار ورزشکاران کشورمان را مورد تفقد قرار می دادند و حمایت های ویژه ای از آنها داشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.